Killar som jobbar sig

En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa

varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite småpilsk.

Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och,

leende, säger han till henne:

"Älskling, kan du ge mig en avsugning?

Skräckslagen svarar hon: "Är du galen? Mina föräldrar skulle märka det."

Han: "Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?"

Hon: "Nej, snälla. Kan du föreställa dig om vi skulle åka dit?"

Han: "Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover."

Hon: "Inte en chans. Det är för riskabelt."

Han (kåt som ett djur): "Åh snälla, snälla. Jag älskar dig så mycket!!!

Hon: "Nej, nej och nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte..."

Han: "Jo, det kan du. Snälla?"

Hon: "Nej, nej. Jag kan bara inte..."

Han: "Jag ber dig..."

Helt plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar

ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon:

"Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning. Annars kan

jag göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, att han kan komma

ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln att ta bort

sin hand från porttelefonen."


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Har du någon gång drömt om att få se just ditt favoritband, eller din kära idolartist, men du kunde inte gå på grund av att biljetterna tog slut? Chansen för dig kanske fanns att köpa dem på internet men då för det dubbla över utgångspriset? Detta är någonting som Söderlunds rasar emot i dagens diskussionsinlägg. Hur tycker och tänker du i den här frågan? Hoppas att just du vill dela på dina tankar och tycken i frågan, i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand och varmt välkommen!



Vill tillsist bara få fram att jag hoppas att du inte tar detta som någon reklam och är det så att du gör det så får jag be så mycket om ursäkt, men det är bara så att man helt enkelt är väldigt intresserad av att höra andra bloggares tankar och tycken. Hoppas du förstår och antar utmaningen att diskutera med alla andra i Söderlunds blogg.



Tack!

2008-10-21 @ 14:34:50
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Söderlund

Så sant, så sant..

Tycker det är riktigt tråkigt.

2008-10-21 @ 17:50:20
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0